Melcul şi DNA-ul

Am citit un banc tare de tot azi dimineata in Sibiu 100%:

Melcul fugea prin pădure ca dementul şi se întâlneşte cu ursu:

– Melcule, de ce fugi mă?
– Bă, a venit DNA-ul prin pădure şi arestează tot!
– Păi ce treabă ai tu cu DNA-ul?
– Pai eu casă, nevastă-mea casă, fi-miu casă, de unde atâţia bani?

Pleacă melcul şi după cinci minute fuge şi ursul, care se întâlneşte cu struţul:

– De ce fugi, băi ursule?
– Bă, a venit DNA-ul prin pădure şi arestează tot!
– Pai ce treabă ai tu cu DNA-ul, mă?
– Pai eu blană , nevastă-mea blană , fi-miu blană, de unde atâţia bani?

Pleacă ursul şi după câteva minute fuge şi struţul, care se întâlneşte cu maimuţa:

– De ce fugi, struţule?
– Bă, a venit DNA-ul prin pădure şi arestează tot!
– Pai ce treabă ai tu cu DNA-ul, mă?
– Pai eu traiesc pe picior mare, nevastă-mea pe picior mare, fi-miu pe picior mare, de unde atâţia bani?

Fuge struţul şi după câteva minute fuge şi maimuţa. După 50 metri se opreşte maimuţa şi zice:

-Bă, ce să-mi facă mie DNA-ul, că io sunt în curu` gol, nevastă-mea în curu` gol, fi-miu în curu` gol!

2 comentarii

Filed under Uncategorized

2 responses to “Melcul şi DNA-ul

  1. nony

    Hai sa-ti mai zic eu unul tare:

    Un tip vroia sa jefuiasca un magazin. In timp ce-si presta el „serviciile” acolo, il prinde patronul magazinului. Il fugareste cat poate, insa la un moment dat hotul se suie intr-un copac. Pune seful magazinului mana pe telefon si suna la firma de paza:
    – Buna ziua, am un hot in copac, puteti sa veniti sa il luati?
    – Sigur, ajung in 5 minute.
    In 5 minute ajunge un tip cu o pusca, o bata, o pereche de catuse si un caine chiwuawua. Proprietarul il intreaba:
    – Nu va suparati, dar cum o sa procedati?
    – Pai, eu ma urc in copac, ii dau o bata in cap la hot, hotul cade jos, cainele vine si il musca de testicule, isi pune mainile in cap si tu ii pui catusele…
    – Bine bine, dar cu pusca ce facem?
    – Ma, fii atent aici, daca o sa cad eu primul tu sa impusti chiwuawua.

  2. mariusica

    Alt banc bun de azi:

    Petre, cioban de meserie, era in armata. Ii trimite un plic sotiei, in care era un desen.
    Pe foaie erau desenate o floare, doi copii, o fantana, un soare, o baba si niste bolovani.
    Sotia a descifrat desenul: ”Floareo, sa ai grija de copii, sa nu cada in fantana, ca te ard, soarele ma-tii! Petre.”

    PS: Sa va vad cati v-ati prins de semnificatia in poza a bolovanilor😛

Lasă un răspuns

