Metode ingenioase de a desface o sticla de bere

Tot caut disperat de vreo cateva zile un breloc desfacator de capace (de bere bineinteles). Fara succes, fiindca am gasit pe numeroase site-uri online (modelul 1 sau modelul 2), dar exista o comanda minima si.. nu merita. Stiu ca sunetul deschiderii unei cutii de bere buna nu se compara cu nimic, dar m-am reprofilat in ultima vreme si pe sticle de bere, mai ales fiindca nu prea mai gasesc cutii pe care sa nu le am deja in colectie😦. Cum le desfac insa in orice loc ?

Cum le deschid pe toate ? :(

Navigand, am gasit insa cateva clipuri cu metode ingenioase de a desface o sticla de bere pentru data viitoare cand mi se face sete pe drum inapoi de la cumparaturi sau la serviciu.

– cu o foaie de hartie A4

– cu o… drujba (!!)

– cu o a 2-a sticla de bere

– cu o bricheta

– cu sutienul

– si ultima.. cu un ELICOPTER:

PS: Breloc desfacator tot caut. Are cineva de dat ? Apropo, mai caut si tricou cu Florin Costea (pe care ofer oricat).

Lasă un comentariu

Filed under Cum sa..., Personal

Lasă un răspuns

