KFC si Crispy Strips

Din 17 mai 2009 s-a deschis fast-food KFC si in Sibiu, chiar in Shopping City langa Carrefour, Real, Promenada Mall etc.  Primul KFC din Sibiu, si primul din tzara cu drive-through (desi cam deloc folosit). La vreo 150 de metri mai la stanga s-a deschis cam cu vreo 2 saptamani mai devreme si un McDonalds.  Cum nu mai fusesem nici la McDonalds sau la KFC in alte orase, bineinteles ca la prima ocazie am mers sa incerc mancarea celor de la McDonalds (dupa un studiu pe net privind componentza meniurilor). Am incercat McNuggets si McChicken, au fost bunicele.

Am avut apoi ocazia sa ajung si la KFC.. Studiasem pe net oferta si observasem ca o sa am de unde alege ca sa descopar ce e cu adevarat bun. Ce m-a mirat cand am ajung era ca.. in fatza casei era plin, peste 20 oameni, desi erau deschise 4 sau 5 case. Am inceput cu un meniu Variety (2 aripioare, 2 bucati de pui asortate, cartofi si suc), a fost excelent.  A doua zi bineinteles ca m-am intors, coada si mai mare ca in ziua precedenta. La rand era ceva cu un nume mai ciudat „Crispy Strips„.
Am luat un meniu Crispy Strips si… am simtit ca n-am mai mancat niciodata ceva asa de bun la un restaurant. Acele Crispy Strips sunt pur si simplu dumnezeiesti. „Fasii de piept de pui marinat, picante cu o crusta crocanta„, asa suna descrierea. 5 bucati destul de mari (cu care o persoana normala se satura sigur..daca nu exista si varianta cu 8), plus cartofii, sucul si sosul de ketchup sau usturoi inclus. Pretul este de 15,80 RON pentru un meniu normal,  deci accesibil tzinand cont ca nu cred ca cineva se va duce chiar in fiecare zi a saptamanii sa manance acolo. Sau luati-o asa: „scump, dar macar te saturi!„.

Alte specialitati ce merita incercate la KFC ar fi meniul Variety (2 aripioare picante, 2 bucati de pui asortate) la un pret aproape identic cu meniul  Crispy (15,2RON) ; meniul Corbin pentru 2 persoane (2 bucati pui, 4 crispy strips) la 24.90RON. Cand o sa fiu cu pofta mai mare de mancare probabil ca o sa incerc (nu singur) un Variety Bucket (4 bucati pui, 6 crispy, 6 aripioare!) la 33.50RON. Oferta completa KFC aici.

McDonalds-ul (cel putin cel nou din parcarea Kaufland Sibiu) sa ramana deci cu „mancarea de jucarie„, eu o sa frecventez si laud KFC-ul. Si o sa va anunt cat timp dureaza ca sa „mi se ia” de atatea Crispy Strips.. si daca pun kilograme vizibile (greutatea la ora scrierii acestui articol este ~65KG).

Reteta Crispy Strips KFC pentru cei interesati este aceasta. Cititi si aventura lui Fulgerica la KFC aici. Eu astept Burger King, White Castle, TacoBell etc.

Nota: e clar (nu?) ca articolul nu este pentru cei care au ceva impotriva mancarii fast-food din principiu. Nu ma intereseaza cat de daunatoare e. In ziua de azi nimic nu mai e sanatos si bun la gust in acelasi timp.. cu exceptia berii bineinteles :)).

2 comentarii

Filed under Personal, Recomandari

2 responses to “KFC si Crispy Strips

  1. ianadeea

    Eu zic sa pui pe lista si Wendy’s (desi dupa el poti sa astepti mult si bine), au mancaruri chiar mai bune decat KFC, si mai natural preparate. Stiu asta pt ca am lucrat acolo o vara, in USA. TacoBell e ok de asemenea. Despre BK nu am nimic bun de zis, un soi de Mc Donald’s. Meanwhile, KFC rules…😉

  2. Mihaela

    Daca esti fan KFC ar trebui sa stii ca acea minunata crusta de la crispy strips nu consta in ou cu fulgi de porumb cu amidon cu mai stiu eu ce alte bazaconii. (conform linkului dat de tine). Este simplu FAINA CU APA. Un procedeu ce se repeta de vreo 3 ori. Apoi se prajesc in uleiul foarte incins de preferat in tigaie adanca, tuci etc…

Lasă un răspuns

