Revoltă Prison Break: final şocant sau impresionant ?

Preconizez o revolta in randul fanilor celui mai iubit serial in Romania: Prison Break. Am aflat (cu cateva ore mai devreme sa apara oficial ultimele episoade) ce nu trebuia (adica desfasurarea completa a episoadelor din aceasta noapte)  si … nu ma mai pot concentra la altceva. Imi cer scuze daca o sa va provoc aceeasi reactie, dar nu ma pot abtine.

Maine dimineata, dupa ce vizionati si voi „ultimele” 2 episoade ale serialului, o sa vedeti de ce. Si va invit sa va alaturati revoltei.

Alte comentarii si stiri (data aparitiei f ilmul PB!) am pus si o sa pun in articolul special PB.

__________________________

Update 25.05 (dupa vizionare 4.×23-4×24, „The final break„)

Am avut parte de al doilea final pentru PB, si ce final… Unul la fel de trist, dar macar semnele de intrebare privind moartea si felul in care a murit Michael Scofield ne-au fost rispite. Un sacrificiu impresionant si un sfarsit demn de acest serial. Per ansamblu un film superb, ca in vremurile bune ale Prison Break.

Update 16.05 (dupa vizionare 4×21, 4×22!).

Nu cititi mai jos daca nu azi vazut inca finalul serialului Prison Break!!

„Oh my God, they killed him!”

Era absolut necesar sa il termine asa ? Sa omoare exact simbolul serialului de 4 ani? Poate ca da, m-am mai linistit/razgandit de aseara pana azi (dupa ce am vazut exact  ultimul episod) si a fost cel mai frumos final posibil. O sa ne aducem aminte mult mai bine si  cu mult mai multe cuvinte de lauda de Prison Break in anii viitor tocmai datorita alegerii acestui sfarsit si scenei finale.

Producatorii serialului au fost nevoiti sa ceara permisiune chiar de la directorii Fox pentru aceasta scena finala, asa de mult a insemnat Michael Scofield pentru PB.  Filmul Prison Break ce va aparea in iulie nu o sa mai fie acelasi fara Michael. Totusi a lasat in urma lui un urmas, Michael jr.

R.I.P. Michael Scofield. Probabil cel mai iubit personaj de serial din ultimii ani.

R.I.P. Prison Break. Probabil cel mai iubit serial al acestui secol. Bye bye PB! Pana in 28 mai cel putin…

Prison Break - scena finala

Be the change you want to see in the world!

36 comentarii

Filed under Personal, Seriale, Stiri

36 responses to “Revoltă Prison Break: final şocant sau impresionant ?

  1. Hai mey ca toata lumea stie ca a murit inca de cand sapau nu stiu ce tunel si la luat apa. Cum crezi car fi supravietuit.

  2. Daca ar fi adevarata afirmatia ta(„Probabil cel mai iubit serial al acestui secol”) atunci ar trebui sa gasesc alchimic masina timpului ca sa ma transmut intr-un secol diferit.

    • mariusica

      Adica ? Era mai bine daca alegeam „mileniu”? Eu sunt ferm convins ca cel putin in Romania e cel mai iubit serial din 2000 incoace. N-am putut sa zic „din toate timpurile” fiindca Friends, Seinfeld, Bundy, Dallas etc ar avea un cuvant de spus. Iar din serialele noi, doar Lost s-ar apropia ca numar de fani de PB. Afirmatia cu PB ti-o pot demonstra (daca as avea timp) prin numarul de comentarii, accesari la articolele legate de Prison, cautari Google&co si descarcari.

  3. MSI

    pai si de ce a murit ?

  4. Paul

    Una din cauze este si boala iar cealalta daca a-ti vazut ultimu episod,a fost impuscat in zona inimii….si ultima oara a fost vazut atunci cand la trimis pe Bagwell la inchisoare,ceea ce a promis inca de cand au scapat si a vazut ce poate face.
    Si-a indeplinit promisiunea
    Super tare serialu

    • Iulian Christian

      Daca ati vazut in ultimul episod cand era cu Sara pe plaja si vorbeau despre cresterea copilului a sangerat nasul iar apoi au continuat drumul!

      Oricum in niciun serial nu am mai vazut un geniu de asemenea avergura, si tin sa marturisesc ca dupa ce am vazut Lost am spus ca este cel mai bun serial ever, acum imi schimb opinia !

  5. nicholass

    Oricum a fost si ramane cel mai iubit serial din Romania.Sanatate producatorilor poate fac un alt serial si mai tare.

  6. miha

    am vazut si eu azi,de dimineaya ep 23si 24 si m-a lasat cu un gust trist dar dak e sa intrabtai pe mine despre cum ar putea continua o serie a 5-a ar fii multe variante si cu Michael viu..:P…..doar nu degeaba a lasat un mostenitor,nu?…dar poate ar lungi-o mult prea mult si nu ar mai avrea farmecul asta pe care l-a avut in tot acest timp de difuzare(pe net)…..

  7. astia l-au omorat, ca sa fie siguri ca nu mai face nimeni continuare ;))

  8. teodor

    nu a murit nimeni pe adevaratealea in serial boilor doamne ce chopkii tampiti blellink sau cum il cheama no murit we pe adevaratelea sunteti prosti tare we..sa mor eu aveti crek 10 ani nu am ce sa va fac;)

  9. eduarDND

    l-am vazut de 3 ori… in felul sau e unic – „Prison Break”…cel mai tare serial!!!…daca esti atent poti descoperi multe lucruri interesante…e si un serial psihologic…:D

  10. deea

    Nu am cuv sa comentez dupa 3 zile de pc nu mai vad tastele bine=)) orikum the best;)

  11. roberta

    bai da .. cum dracu. deci in sezonul 4, ep 22 , Michael moare .. da mai sunt 2 episoade dupa asta .Episodul 23 si 24 in care: Michael e VIU si Sara intra in inchisoare. sa mor de mai inteleg cva! cu alea 2 episoade ce sunt?

  12. Laura

    Prison Break… un film de nota 10! Dar nu cred ca un asemenea final era necesar.

  13. Teo

    Serialul a fost super tare! Am plans in momentul in care am vazut ca Micahel a murit, si am fost foarte suparata. Nu stiu daca finalul a fost bun sau nu…
    dar oricum, mi-a placut mult!

  14. unuL

    salut , acuma am termiant de vazut prison break ( toate seazonele ) , si nu inteleg de ce a murit michael ? A semnat cu kellhen ( sau cum il cheama pe acela care a torturat-o pe sara ) , au mai fost cateva scene si s-au dus toti la mormantul sau .

    De ce a murit?

  15. robi

    @ unuL, dacă te vei uita la Prison Break: The final break, vei afla şi de ce a murit Michael Scofield.

  16. shelder

    Finalul e trist. Ma asteptam la un ultim episod in care toti (mai putin Bagwell) sa fie liberi si fericiti.

  17. valensteyn12

    imi bag p..a in filmu asta lam urmarit 1saptamana sal vad p michael mort macar puteau sa faca un final frumos k filmul era dintrun capat la altul drama

  18. Johnny

    Super tare serialul, da ,a avut un final perfect pentru cei care isi folosesc inteligenta nu doar pentru a plange cand asculta o manea de „jale” ,da ,moartea lui Scofield a avut un sens …sa ne reamintim cu drag fiecare clipa si fiecare plan de actiune pe care il facea(mai pe scurt sa ne amintim cu drag de personajul principal din PB)…….intr-un cuv. descrierea pentru filmul asta este : „SUPERB”

  19. Mihai

    Tocmai am terminat de vizionat toate episoadele!Trebuies sa recunosc,desi sunt o fire care nu prea lacrimeaza sau se intristeaza din orice,dar cand am vazut ca M.S a murit am avut o lacrima in coltul ochiului!Adica de ce asa?Alt final nu au gasit?Cand am vazut ca sa operat am crezut ca a scapat de tumoare,dupa cum bine a precizat generalul citez”sa mai operat o persoana si a trait bine mersi toata viata” am incheiat citatul,stiu foarte bine ca se referea la mama asa!Deci asa un final…RIP M.S!

  20. am vazut 3 sezoane dar cind am auzit finalul mi sa taiat lam sters orcum prea tare

  21. Anuntul asta e pentru toata lumea.Cine vrea sa afle motivul din care a murit sa urmareasca Prison Break: The Final Break

Lasă un răspuns

