Ziua in care am facut Raffaelle

… dupa reteta Raffaello de aici si inspirat de colega de serviciu (si varianta ei)😀. Surprinzator, au iesit delicioase si destul de asemanatoare celor originale (pe care le tot cumpar din Carrefour si mi se termina asa repede).  Complicat n-a fost deloc, mai ales ca nu necesita coacere sau utilizarea aragazului in vreun fel. Necesita insa „multe” ingrediente (pentru cineva care nu a mai facut o prajitura in viata lui) si ceva munca (mai ales realizatul bilutelor).
Iata cum a demers aventura si ce a iesit:



Update: Ingrediente: 180g zahar pudra, 150g lapte praf, 2 foi napolitane, ~100g nuca de cocos rasa, 1 unt. Eventual: 1 sticlutza Rom pt aroma, stafide sau migdale daca doriti sa umpleti Raffellele cu ceva.
Am mixat mai intai untul cu zaharul pudra vanilat intr-un bol (POZA2), apoi am adaugat laptele praf, jumatate din cantitatea de nuca de cocos si cele 2 foi de napolitane (maruntite bine cu mana in prealabil) si a rezultat o pasta ce poate fi observata in POZA4&5. Am pus pasta la frigider 20 de minute si apoi am format in jur de 30 de bilutze (de marimea unei nuci) pe care le-am tavalit prin restul de nuca de cocos (POZA6). Si atat, Raffaellele au fost gata (pot fi consumate imediat).

5 comentarii

Filed under Personal

5 responses to “Ziua in care am facut Raffaelle

  1. mariusica

    @clau: Pai reteta (cea originala) e in primul rand al articolului, ca link😛

Lasă un răspuns

