Alergand spre Amy: noua mea pasiune

Care Amy ?

Amy Macdonald

 

Amy Macdonald, cantareatza britanica (din Scotia). Are doar 20 de ani si e si frumoasa si talentata.

Si-a lansat albumul de debut anul trecut in vara si a reusit sa fie cea mai bine vanduta artista debutanta din 2007, dar din pacate abia acum cateva zile am descoperit-o prin noul ei single, „Run” ce se va lansa oficial in UK pe 3 martie 2008.

Presimt o promovare intensiva si sper ca melodia sa devina cel putin la fel de cunoscuta ca „Bleeding love„-ul Leonei Lewis.

Si, navigand prin canalul ei oficial de pe YouTube, am descoperit videoclipuri la inca 3-4 single-uri lansate de Amy, printre care si melodia ce da si titlul albumului, „This is the life„, pe care v-o recomand, poate va place la fel ca „Run„.

Veti mai auzi de Amy Macdonald… La fel cum auziti tot timpul de Nelly Furtado (care are si ea balade), Leona Lewis, Kate Nash etc…

PS: Daca vreti sa salvati MP3-uri din videoclipurile de mai sus (sau altele), cititi aici.

3 comentarii

Filed under Music, Personal, Recomandari

3 responses to “Alergand spre Amy: noua mea pasiune

  1. cristina

    Prin intermediul tau am descoperit-o si eu pe talentata Amy. Mersi, mersi, mersi. Aduce un suflu asa de proaspat pe scena muzicala, are un aer de puritate, o voce buna cu accent atat de fermecator si tonalitate „numai buna”, iar chitara suna „divin”. Am descarcat tot ce am gasit de la ea: imi plac foarte mult „Run”, „This is the life”, „Poison prince”, „Let’s start a band” si „Footballer’s wife”.
    Mi-ai facut seara mai frumoasa.😉

  2. mariusica

    Cu placere. Ma bucur ca mi-am atins scopul si am „propagat” mai departe talentul si muzica ei.

  3. wolfey

    amy rullz…and thats not smthg new.ma bucur sa vad ca exista oameni care apreciaza o artista asa de geniala.iti recomand sa gasesti pe youtube coveru facut la piesa lui bruce sprigsteen-danceing in the dark.a transformat piesa aceea intr-o balada superba.si mai este o melodie rara aparuta pe vinil numita what is love.have a nice day

Lasă un răspuns

