Un album care merita cumparat, nu descarcat

Sunt destul de rare albumele pe care le descarci (ca tot omul), le asculti de 2-3 ori si zici apoi ca ai fi dat banii pe el. Sau mai bine de atat, chiar te duci si il cumperi original dupa ce l-ai ascultat de pe net.. Mie unul, mi se intampla foarte rar. De obicei cu artistii sau formatiile la care am fost sau sunt inca fan adevarat. Nu sunt atat de ipocrit incat sa ma pretind fan infocat, dar nici macar sa nu le cumpar albumul.. Si ma refer aici la Diddy, Linkin Park, sau chiar Elgi (:D), adica ultimele albume originale cumparate…

Sa revenim la albumul lansat de curand, care merita sa fie cumparat fara sa-ti para rau dupa 2-3 ascultari si sa se lase praful pe el… Era vorba de „A fost odata” Suie Paparude, lansat oficial maine seara (31 ianuarie) in Studio Martin. Single-ul omonim banuiesc ca il stiti (clip)..M-a atras inca de la prima auditie beat-ul. „Prea tare” pentru Romania, cum ar zice unii.

Album Suie Paparude - A fost odata

Bineinteles ca eram curios daca si celelalte melodii de pe album au ceva special, sau sunt doar de umplutura ca pe majoritatea albumelor romanesti.. si am ramas placut surprins.. Albumul contzine 15 melodii, si mi-e foarte usor sa zic ca cel putzin 5 melodii imi plac la nebunie, in afara de cele doua single-uri, „A fost odata” si „Armada verbala„. Doar Timbaland si gasca lui (adica Nelly Furtado si Justin Timberlake) mai reusesc sa-mi dea impresia ca 75% din piesele de pe album ar fi putea fi lansate cu succes ca single-uri.

Va recomand: „Cu zambetul pe buze” (pentru beat & partea vocala), „Trei oameni” (beat+partea vocala), „Run shot/Aveti sange (in c***ie)„, „Razboinicul luminii” (pentru partea instrumentala).

Daca sunteti fan vechi sau daca va place stilul lor din ultimele 2 clipuri cumparati albumul din magazine sau de pe Net, Suie Paparude – „A fost odata (album MP3); garantez ca nu va va parea rau.

Eu nu pot sa zic decat „Bravo Suie !„. Cred ca e cel mai bun album romanesc din ultima vreme.. Si nu eram fan Suie Paparude; doar mi-au placut melodiile lor de cand il au si pe Junkyard. O supriza placute ce mai…

Lasă un comentariu

Filed under Music, Recomandari

Lasă un răspuns

