10 ani de HBO® Romania. Happy Birthday !

HBO® Romania a facut 10 ani de la prima emisie (1.01.1998) in Romania !

La multi ani, sa o tzina tot asa si sincere felicitari pentru tot ce au facut pana acum (filmele programate, implicarea in evenimente, festivaluri autohtone de filme sau concursuri de scenarii, etc).

Le datorez si eu destul de mult, prima mea tentativa de web design & promoting fiind „Site-ul neoficial HBO® Romania” (o versiune mai veche a site-ului puteti vedea aici) si fiind alaturi de ei ca abonat legal din iunie 1998 (cand au ajuns in orasul meu) si pana in prezent. Iar pana anul trecut pot spune ca am vizionat pe HBO® peste 95% din cele 300 de „filme in premiera” programate in fiecare an. La multi ani inca o data HBO® Romania !

Update 4.04.2008:

Special pentru voi, am aflat detaliile care va interesau despre melodia care acompaniaza promo-ul „HBO – 10 ani in Romania”. Iata ce mi-a scris echipa HBO® Romania:

Melodia ce acompaniaza clipurile face parte dintr-o biblioteca de melodii dedicate promourilor. (detalii despre melodie: Contemporary Pop Rock, title: „Waiting , track: 12 (with variants 24, 36, 48, 60), arranger: Sal Salvador/Alex Petrounov)

Cu ajutorul lui Cata am reusit sa gasesc melodia si sa o salvez ca MP3. Am pus si un promo pe youtube pe care probabil ca l-ati remarcat mai sus. Puteti descarca varianta 12, dar si variantele 24, 36, 48 si 60 amintite mai sus de aici: download melodia aniversara HBO 10 ani (Sal Salvador, Alex Petrounov – Waiting).

10 comentarii

Filed under Stiri

10 responses to “10 ani de HBO® Romania. Happy Birthday !

  1. melodia aniversara hbo? cum se numeste, cine canta?

  2. mariusica

    Nu am auzit melodia. O mai difuzeaza ? Sau ai fragmentul din ea ?

  3. cata

    a aflat cineva cum s num melodia…kiar ma intereseaza..please!

  4. JustGeorge

    si pe mine ma intereseaza melodia…va rog…dau o bere:D

  5. andreia

    si mie mi-o trebuie. am prins un vers din piesa si anume : „waiting to go”. sper ca am auzit bine. poate va ajuta cu ceva, cei care nu a-ti renuntat sa o mai cautati …

  6. mariusica

    Am aflat melodia HBO 10 ani. Cititi mai sus ca am actualizat postul.

  7. mariusica

    Cata, mersi din partea tutoror. Am reusit sa rip-uiesc melodia ca MP3 (toate variantele) de pe site-ul dat de tine. Pun link mai sus in post.

  8. JustGeorge

    va multumesc mult pt melodii..ati facut o treaba excelenta..va multumesc

Lasă un răspuns

