Top 10 movies of 2007

Final de an… vremea statisticilor. Spre deosebire de alti ani, acum nu mi-a fost insa deloc greu sa aleg cele mai „marcante” 10 filme pentru mine in anul ce tocmai se va scurge. Iata lista:

1. American Gangster

American gangster

2. Ratatouille
3. Gone Baby Gone
4. Tell no one (Ne le dis a personne)
5. The mist
6. Shoot ‘Em Up
7. I Am Legend
8. The brave one
9. Fracture
10. Seraphim Falls

Probabil pot fi acuzat pentru pozitiile 6 si 7 din top, restul filmelor le pot apara cu succes. „Gone baby gone” a lui Affleck isi merita cu deplin locul, fratii Affleck facand o treaba la fel de buna ca si Clint Eastwood cu „Mystic River” (adaptarea predecenta a unui roman de Dennis Lehane). „”Tell no one” este fara dubiu cel mai bun film european pe care am avut ocazia de il urmaresc vreodata; da clasa chiar si americanilor. „The brave one” si „Fracture” a insemnat o reintoarcere la thriller-ul plin de suspans real ce luase amploare pe la sfarsitul aniilor ’90… Iar „The mist” si „Seraphim Falls” sunt reprezentatii peste medie a unui cate unui gen mai putin abordat in ultimul timp (horror, respectiv western).

Ce-a mai ramas ? „Ratatoille”, best recent animated movie din punctul meu de vedere, peste „Finding Nemo” sau altceva.. Despre locul intai nu am zis nimic… Cine nu a fost complet vrajit de povestea lui Frank Lucas si interpretarea lui Denzel ? Loved it !

Note :

  • Am folosit ca sursa lista de filme lansate in US in anul 2007, completata si de aici.
  • Nu am vizionat toate filmele ca sa pot face o clasificare perfecta, ci aproximativ 90% din filmele „mainstream” si cele mai importante dintre cele „limited”.

Vezi si Ebert’s Top 10 movie list of 2007

11 comentarii

Filed under Cinema

11 responses to “Top 10 movies of 2007

  1. Shoot ‘Em Up ???
    spune-mi ca glumesti😛

  2. mariusica

    7.1 pe IMDb, 3.5 stars de la Roger Ebert si 67% Fresh Meter pe RottenTomatoes pentru Shoot ‘Em Up il fac un film prost ? Din contra. Poate e genul „love it or hate it”. Dar daca tie nu ti-a placut nu inseamna ca am facut o blasfemie cand l-am pus pe locul 4 in topul meu.

  3. Pingback: Top 10 movies of 2008 « Blog of mArS

  4. cristina

    frumos site…interesant…tine-o tot asa…dar muzica house?

  5. Pingback: Top 10 movies of 2009 « Blog of mArS

  6. Pingback: Top 10 movies of 2010 | Blog of mArS

  7. Pingback: Top 10 filme din 2011 | Blog of mArS

  8. Pingback: Top 10 filme din 2012 | Blog of mArS

  9. Pingback: Top 10 best movies of 2012 (year-end list) | Blog of mArS

  10. Pingback: Top 10 filme din 2013 | Blog of mArS

  11. Pingback: Top 10 filme din 2014 | Blog of mArS

Lasă un răspuns

