I am legend

I am legend photo

Sau Will Smith is a (living) legend. $76.5 milioane dolari estimativ incasati („biggest December opening ever in the US”, 14-16 decembrie 2007) de cel mai nou film al lui, I Am Legend. Iar filmul btw e un movie event absolut fenomenal. NU pentru ca ar avea cine stie ce efecte speciale sau actiuni pline de suspans, ci pentru ca e pur si simplu ceva diferit in peisaj. Iar Will Smith cand isi alege un proiect si-l alege perfect. Si e mereu la fel de funny, chiar si in situatii extreme.

Si pana la urma toti ne-am imaginat cum ar fi sa fim ultimul om de pe Pamant, nu ? De aici si atractia pentru un asemenea subiect. N-ar fi rau deloc.. Diferentza mare totusi intre a fi ultimul om de pe Pamant in New York gonind pe strazile pustii cu un 4×4 dupa antilope ca Will, si a-ti petrece solitudinea in RO alergat de maidanezi turbati. Oh, wait.. this already happens, you don’t have to be the last in this country ;-)).

Bonus: cartea lui Richard Matheson, „I Am Legend” (1954), format PDF in engleza: Richard Matheson – I am legend (English PDF).

4 comentarii

Filed under Cinema

4 responses to “I am legend

  1. Pingback: I Am Legend vs 28 Days Later « At Do’s

  2. Luci

    Ma simt datoare sa las un comentariu din moment ce am downloadat cartea. Multumesc mult pt asta, o cautam de vreo 2 saptamani si ma bucur ca am dat in sfarsit de ea. Eu si prietenul care mi-a recomandat-o abia asteptam sa o citim, deja subiectul mi se pare fascinant. Sa vedem cum va fi scris, desi n ucred ca voi fi dezamagita.

  3. Pingback: I Am Legend (2007) vs 28 Days Later (2002)

  4. Pingback: The Mist - de Frank Darabont/Stephen King « Blog of mArS

Lasă un răspuns

